تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا در لینکدین

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ق.ظ

همیشه سعی نکنید به فروش بپردازید، در عوض با به اشتراک گذاشتن بخشی از دانش منحصر به فرد خود و به وسیله تولید محتوا برای مخاطب هدف خود مفید باشید. امروزه بازاریابی لینکداین یکی از موثر ترین راه های رسیدن به مخاطبان هدف و یکی از بهترین مکان ها برای ملاقات با متخصصان و ارتباط برقرار کردن با آنها است. هر چه شبکه گسترده تر باشد، چشم انداز شما برای رسیدن به مخاطبان هدف بهتر است. با رشد روند بازاریابی محتوا در لینکداین مردم آن را به عنوان بهترین مکان برای استخراج محتوای حرفه ای مرتبط می‌دانند. بدون شک، با چنین قالب بندی محتوای هدفمند، لینکداین از توییتر برای بازاریابی محتوا پیشی گرفت؛ و تبدیل به یک مرکز برای ترویج هر نوع محتوای مرتبط با کسب و کار شد.

لینکداین به عنوان یک پلتفرم اساسی برای بازاریابان برای ارتقای محصولات خود عمل می کند، اما سوال این است که آیا هر نوع محتوا دید مطلوب می گیرد یا خیر.

باید صادقانه بگوییم همیشه امکان قرار گرفتن در معرض دید آنطور که میخواهید با محتوای شما امکام پذیر نیست، اما اگر شما در لینکداین به اندازه کافی فعال هستید، می توانید مخاطبین انتخابی خود را هدف قرار دهید و سریعا به آنها دسترسی پیدا کنید.

در حالی که بازاریابی محتوا به طور عمده بر روی ستون های تولید محتوا استوار است که ممکن است برای مخاطبان فراتر از مخاطبان مورد نظر تازگی داشته باشد، بازاریابی محتوا در لینکداین به شدت بر اساس ساخت محتوای کار می کند که به شما در جذب ذینفعان صنعت مربوطه کمک می نماید. لینکداین به عنوان قوی ترین و مطلوب ترین پلت فرم ظهور کرده است که برای شما نتایج مرتبط ترین کسب و کار را به ارمغان می آورد.

به این ترتیب، دینامیک و ویژگی های لینکداین مستقل از عملکرد سایر شبکه های اجتماعی دیگر است. در حالی که بیشتر در سایر رسانه های اجتماعی لایک و به اشتراک گذاری وجود دارد، به معنای واقعی کلمه، این مسئله نشان دهنده میزان استفاده از برند شما در اکوسیستم اجتماعی دیجیتال است.

علاوه بر این، برندها در حال حاضر آمارهایی را در مورد شاخص های کلیدی که به طور مستقیم با نتایج کسب و کار متناسب هستند را به عنوان یک تمایز کلیدی بین دیگر لینکداین ها و دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. از این رو، یک پلت فرم بازاریابی محتوایی برای هر کسب و کار، B2C یا B2C باید یک استراتژی بازاریابی محتوای ارگانیک و مستقل برای لینکداین داشته باشند.

ابزارهای مختلف تاکتیکی و بازاریابی محتوا برای استراتژی و پیاده سازی بازاریابی محتوا در لینکداین وجود دارند. با ویژگی هایی مانند InMail، برندها می توانند بر روی ایجاد آگاهی و علاقه در اطراف محصولات خود تمرکز کنند، و این در حالی است که ویژگی هایی مانند صفحات شرکت و نمایشگاه باید با هدف ایجاد رهبری تفکر / خدمات با مخاطبان مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

از سوی دیگر، پست های حمایت شده می توانند به برندها کمک کنند تا حوادث / وبینارها / کتاب های الکترونیکی خود را با هدف تقویت بیشتر دامنه خود ارتقا دهند.

با استفاده از چنین شیوه هایی، یک برند می تواند بهترین بازاریابی محتوا در لینکداین را ایجاد کند و مخاطبان هدف مورد نظر خود را با رضایت بخش ترین نتایج به دست آورد.

ادامه مطلب: بازاریابی محتوا در لینکدین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
محمد تقی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی