تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

ساخت پادکست برای سایت چگونه است؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

مهم نیست که شما در چه کسب‌وکاری هستید، وجود فرصت‌ها یعنی اینکه شما در رقابت هستید. شاید محصول یا خدمات شما نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازارتان برتر باشد. شاید هم برتر نباشد. داشتن بهترین پیشنهاد مهم نیست. در عوض، تمرکز خود را بر روی اطمینان حاصل کردن از این بگذارید که بازار هدف موردنظر شما پی ببرد که معامله با شرکت شما گزینه مناسب برای آن‌ها است. تا زمانی که به این باور برسند ممکن است هرگز از شما محصولی خریداری نکنند. ساخت پادکست یکی از راه های ماندگاری کاربران در وبسایتتان است.

چگونه می‌توانید خود را از همه رقیبان جدا کنید؟ انتشار محتوای آنلاین، شروع خوبی است. مطالب منتشرشده شما باید حسن نیت ایجاد کند، اعتماد جلب کند و شما را در صنعت خود در جایگاه قدرت قرار دهند.

مشتریان بالقوه در بازار هدف شما برای چیزی تقلا می‌کنند. چیزی وجود دارد که آن‌ها را تا شب نگه دارد. آن‌ها یک نتیجه خاص را می‌خواهند و مایل‌اند برای رسیدن به آن هزینه کنند. از آنجا که ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم، پس احتمالاً آن‌ها به دنبال اطلاعات محتوای آنلاین هستند که بتواند به آن‌ها کمک کنند تا راه‌حلی برای خود پیدا کنند.

این دقیقاً همان دلیلی است که امروز هر کسب‌وکاری نیاز به استراتژی تولید محتوا دارد. یک برنامه درست، تضمین می‌کند زمانی که بازار هدف شما شروع به یافتن پاسخ می‌کند، شما را خواهد یافت.

Joe Pulizzi بنیان‌گذار موسسه بازاریابی محتوا در کتاب خود “Epic Content Marketing” بهترین تعریف را از “محتوا” ارائه می‌دهد که من تابه‌حال دیده‌ام. Pulizzi بازاریابی محتوا را به‌صورت “روند بازاریابی و کسب‌وکار برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند و قانع‌کننده به‌منظور جذب، تصاحب و مشغول نگه‌داشتن یک عده مخاطب کاملاً مشخص و پذیرفته‌شده با هدف سوق دادن مشتری در جهت انجام فعالیت سودآور” توصیف می‌کند.

ادامه مطلب: ساخت پادکست در سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
محمد تقی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی