تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

لینک سازی داخلی در هدر و منوی اصلی سایت

من شش فاکتور را برای هدر و منوی اصلی سایت در نظر گرفته ام که هر کدام را بیان می کنم. اولی لوکیشن هدر است، دومی سورس اینترنال است، سومی لندینگ سطح یک یا دو است ما در هدر برای سطح ۳ لینک سازی نمی کنیم چون حیف است و می‌توانیم با آن صفحات دو و یک یعنی صفحه اصلی و صفحات آرشیو که رقابت در آن بیشتر است و ما جایگاه بیشتری را می‌خواهیم استفاده کنیم، چهارمی انکرتکست ما که اگزکت کیورد است تا جایی که می شود. یک وقت هایی در منو نمی توانیم واقعاً مثلاً کلمه خرید را در منو دائما تکرار بکنیم یا یک عبارت را مدام تکرار بکنیم تا جایی که می شود وقت هایی که نمی شود ما در لینک از اتربیوت تایتل استفاده می کنیم. پنجمی لینک های فالو در هدر هستند و ششمی تایم آنها همیشگی است یعنی یک بار انجام می دهیم همیشه اینها هست بعضاً یکی دو تا را تغییر می دهیم. لینک هایی که در منوی اصلی می آیند چون در همه صفحات سایت تکرار می‌شوند، عملاً برای شما به یکباره صدها لینک داخلی ایجاد می کنند تأثیر بسیار زیادی دارند. این ارزش مستقیماً بر اساس اعتبار دامنه شما تعیین می شود هر چقدر اعتبار دامنه شما بالاتر برود مسلماً لینک هایی که در هدر هستند بهتر جایگاه کسب میکنند. هر چقدر تعداد لینک هایی که در هدر شما قرار می گیرد بیشتر شود ارزشی که به هر کدام منتقل می شود کمتر است. وقتی شما منویی دارید که ۵۰۰ لینک در آن قرار دارد عملاً به هیچ کدام از آنها هیچ ارزشی نمی رسد. ما هر لینک اضافه که در هدر داریم که همه ما در سایتهای خود داریم مثل پیام مدیریت، چشم انداز شرکت، استخدام که هیچوقت هیچ آگهی در آن نیست، شرایط و قوانین، سوالات متداول چیزهایی که واقعاً نه کاربردی است و نه بعضاً …  بیشتر سایت ها هم که باز می کنیم در حال به روز رسانی است هنوز چیزی در آن قرار نداده اند اینها را به هیچ عنوان در هدر قرار نمی دهیم یا مثل سایتی که دوست ما دیروز نشان داد همه مقاله ها زیر مجموعه مقاله در هدر بود اصلاً این کار هیچ ارزشی برای شما ایجاد نمی‌کند باعث می شود آن صفحات که واقعاً باید آن اعتبار را کسب می‌کردند هم چیزی به آنها نرسد. متن انکرتکست در لینک های هدر خیلی مهم است ما تا جایی که بتوانیم از کیورد اگزکت که قرار است در آن جایگاه بگیریم استفاده می کنیم. حتی بعضاً در چند ماه اول سایت که خیلی مهم نیست هنوز آدم‌های زیادی سایت ما را ندیدند و پیدا نکرده اند و میتوان روی برندینگ سهل انگاری کرد من می گویم حتماً بگذارید. فروش را در همه تکرار کنید می توانید در هدر بگذارید بعد که سایت جدی تر شد جایگاه خود را گرفت کم‌کم آنها را حذف می کنیم امّا به هر دلیلی اگر نتوانستید انکر تکست را مستقیماً آن چیزی که می خواهید بگذارید هر لینکی یک اتربیوت تایتل دارد که وقتی روی آن بروید کوچک بالا نشان می دهد قبل از اینکه کلیک کنید آن اتربیوت تایتل کلمه کلیدی هدف قرار بدهید باز تا حدی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

ادامه مطلب: لینکسازی کلاه سفید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۷:۲۳
محمد تقی پور

.

حتما سوال بعدی که در ذهن دارید این است که تعداد کلمات ریپورتاژ چقدر باشه بهتره؟ من کامل به شما توضیح میدم چه چیز و چقدر باشد. سایت ها در کل نمی گذارند که برای مثال ۱۵۰۰ محتوا در سایت آنها بگذارید نهایتاً ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد، بیشتر اجازه نمی‌دهند. ولی ۸۰۰ را چطور استفاده کنیم؟ در عکس آورده ام تا ببینید. بعد از اینکه ریپورتاژ آگهی را انتشار دادید تا جایی که بتوانید ارزش آن را بالا می بریم. با آن سرنگ های سوشال نتورک می‌توانید حجم آبی که در آن صفحه است را بالا ببرید. حتی می توانید برای ریپورتاژ خود بک لینک بخرید چون یک لینک دائمی به سایت شما است. زمانی که می خواهید از یک سایت ریپورتاژ بگیرید همانطور که برای بک لینک اقدام کردید در مورد اعتبار آن و اسپم اسکور آن باید حتما تحقیق کنید و بر آن اساس انتخاب کنیم. نحوه انتخاب را در گام های بعدی به شما می گویم. نکته دیگری که در ریپورتاژ برای ما مهم است قیمت ریپورتاژ است. یک مقدار آپشن هایی که در ریپورتاژ داریم بیشتر از خریدهای بک لینک داریم اینجا به قیمت هم توجه می کنیم برای اینکه بدانید قیمتی که به شما می دهند قیمت منصفانه هست یا خیر؟ از ابزار بررسی قیمت ریپوکس می توانید استفاده کنید. در این سایت به شما گفته می شود که قیمت خرید ریپورتاژ در این سایت N تومان است حال اگر بیشتر می دهد اگر می بینید خیلی خوب است و ارزش دارد بگیرید، اگر ارزان می دهد خوشحال بشوید و بخرید، اگر منصفانه میدهد دیگر مشکلی ندارید. در ریپوکس با فیلترهای مختلف می توانید انتخاب هم کنید. علاوه بر لینک سازی ما از ریپورتاژ برای برندینگ هم استفاده می کنیم. چون عموماً سایتهایی که ریپورتاژ می‌پذیرند و محبوب هستند سایت های پر بازدیدی هم هستند همزمان فضای فرآیند تبلیغات و برندینگ هم برای شما جلو می برد. پس آن متنی که می نویسید یک متن تأثیرگذار و مهمی است و به نوعی شخصیت برند شما را به تعداد زیادی از مخاطبین اینترنتی نمایش می‌دهد.

آنالیز سایت های ریپورتاژ گیرنده

فرآیند خرید ریپورتاژ آگهی چند گام مهم دارد. اولین انتخاب سایت های هدف است. لیستی از همه سایت هایی که میتوانید شما برای ریپورتاژ منتشر کند و به موضوع سایت شما تا حدی مرتبط است تهیه کنید. این را می توانید از خیلی از سایت هایی که واسطه انتشار ریپورتاژ هستند جمع کنید خیلی جاهایی هم می‌توانید سایت هایی که خود می‌دانید در آن حوزه فعال هستند و دوست دارید در آنها ریپورتاژ داشته باشید مستقیم با آنها وارد مذاکره شوید، ایمیل بزنید و بپرسید امکان دارد این جا ریپورتاژ داد یا خیر؟ در این لیست اعتبار دامنه اسپم اسکور و رتبه الکسا آنها را محاسبه کنید و در اکسل خود بزنید. با استفاده از ریپوکس می توانید قیمت واقعی آنها را در بیاورید و با ایمیل یا زنگ زدن به آن ها قیمتی که خود آنها ارائه می‌دهند را میتوانید بگیرید و به لیست خود اضافه کنید. در قدم بعدی با توجه به اینکه فرآیند خرید ریپورتاژ ما چند ماه طول می کشد تا شروع شود ۶ ماه اول ریپورتاژ نمی دهیم. قبل از اینکه به استپ ریپورتاژ برسیم یک استپ آنالیز داریم. این سایت هایی که جمع کرده ایم و در آن رپورتاژ میدهند را شروع به آنالیز می کنیم. البته این جا با بک لینک یک فرقی دارد لزوماً سایت استیبل نشده است فاکتورهای دیگر هم ممکن است تأثیر گذار باشد. در سایتی که می خواهم ریپورتاژ بدهیم می رویم و می بینم آخرین کسی که ریپورتاژ داده است چه کسی بوده ؟و کی داده؟ به روز باشد بهتر است. مثلاً می بینید آخرین برای امروز است یا یک ماه هر روز چک می کنید تا یکی ریپورتاژ داد کیورد و لندینگ و جایگاه آن را ذخیره می‌کنیم هفته اول اینجا بود، هفته دوم اینجا بود، هفته سوم اینجا، هفته چهارم اینجا. به جای این که آزمون و خطا کنیم روی ریپورتاژ ها و روی سایت ها، برای این آزمون و خطا از منابع دیگران استفاده می کنیم. خیلی هم به شما دید خوبی می دهد و در شش ماهی که تا شروع ریپورتاژ مانده است از این تکنیک می توانید استفاده کنید. میزان پیشرفت را به صورت هفتگی ثبت می کنید و سایت هایی که در آنها آگهی می دهند و بیشتر رشد می کنند پیدا می کنید مثلاً ما ده گزینه داریم و می بینیم سه تا از آنها هر که در آنها ریپورتاژ می دهد خیلی سریع رشد می کند. از میان لیستی که داشته ایم ما یک سایت قوی یک ذره شبیه به سبک بک لینک، اینجا ۳ عدد متوسط و 2 معمولی را انتخاب می کنیم. ۱ قوی ۳ متوسط و ۲ معمولی برای سایکل اول برای سایکل های بعدی شما هنوز هم میتوانید از این ها استفاده بکنید یعنی ممکن است در سایکل ها ریپورتاژ ما اشتراک داشته باشیم چون موضوع عوض میشود. سایکل اول را راجع به لپ تاپ میرویم سایکل دوم را در مورد موبایل می رویم یکی از اینها خیلی خوب جواب داده است بازهم می توانم از آن استفاده بکنم مشکلی پیش نمی آید ولی اگر گزینه همتای دیگری دارید آن را استفاده کنید چون از نظر دامین آتوریتی و پخش لینک برای شما ارزش بیشتری ایجاد می کند ولی اینکه در یک سایت دوبار خرید ریپورتاژ بدهیم چیز عجیبی نیست، می توانیم از آن استفاده بکنیم.

نمونه اکسل سایت های ریپورتاژی

این یک نمونه اکسل از این سایت ها است. آدرس سایتی که رپورتاژ می دهد را در بیاورید، اعتبار آن را، اسپم اسکور، رتبه الکسا، قیمت و ارزش واقعی که ریپوکس به ما می دهد. برای مثال اینها سایت هایی هستند که در حوزه خودرو در حال فعالیت هستند آنها را جمع آوری می کنید و با هم مقایسه می کنید و از آنها یک قوی، سه متوسط و دو معمولی بیرون می کشید معمولاً برای قوی ها مجبور هستیم به سایت های مرجع برویم مثلاً زومیت که اعتبار آن بالای ۶۰ است و خیلی معتبر است ولی شاید در بعضی از بیزینس های خاص مثل ماشین سایت های تخصصی قوی هم پیدا بشود اگر ریپورتاژ بفروشند. مثلاً خودرو بانک تقریباً چنین شرایطی را دارد.

منبع: خرید ریپورتاژ ارزان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۷:۲۲
محمد تقی پور