تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

کاربرد لینک سازی کلاه سفید در سایت

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۳ ب.ظ

لینک سازی داخلی در هدر و منوی اصلی سایت

من شش فاکتور را برای هدر و منوی اصلی سایت در نظر گرفته ام که هر کدام را بیان می کنم. اولی لوکیشن هدر است، دومی سورس اینترنال است، سومی لندینگ سطح یک یا دو است ما در هدر برای سطح ۳ لینک سازی نمی کنیم چون حیف است و می‌توانیم با آن صفحات دو و یک یعنی صفحه اصلی و صفحات آرشیو که رقابت در آن بیشتر است و ما جایگاه بیشتری را می‌خواهیم استفاده کنیم، چهارمی انکرتکست ما که اگزکت کیورد است تا جایی که می شود. یک وقت هایی در منو نمی توانیم واقعاً مثلاً کلمه خرید را در منو دائما تکرار بکنیم یا یک عبارت را مدام تکرار بکنیم تا جایی که می شود وقت هایی که نمی شود ما در لینک از اتربیوت تایتل استفاده می کنیم. پنجمی لینک های فالو در هدر هستند و ششمی تایم آنها همیشگی است یعنی یک بار انجام می دهیم همیشه اینها هست بعضاً یکی دو تا را تغییر می دهیم. لینک هایی که در منوی اصلی می آیند چون در همه صفحات سایت تکرار می‌شوند، عملاً برای شما به یکباره صدها لینک داخلی ایجاد می کنند تأثیر بسیار زیادی دارند. این ارزش مستقیماً بر اساس اعتبار دامنه شما تعیین می شود هر چقدر اعتبار دامنه شما بالاتر برود مسلماً لینک هایی که در هدر هستند بهتر جایگاه کسب میکنند. هر چقدر تعداد لینک هایی که در هدر شما قرار می گیرد بیشتر شود ارزشی که به هر کدام منتقل می شود کمتر است. وقتی شما منویی دارید که ۵۰۰ لینک در آن قرار دارد عملاً به هیچ کدام از آنها هیچ ارزشی نمی رسد. ما هر لینک اضافه که در هدر داریم که همه ما در سایتهای خود داریم مثل پیام مدیریت، چشم انداز شرکت، استخدام که هیچوقت هیچ آگهی در آن نیست، شرایط و قوانین، سوالات متداول چیزهایی که واقعاً نه کاربردی است و نه بعضاً …  بیشتر سایت ها هم که باز می کنیم در حال به روز رسانی است هنوز چیزی در آن قرار نداده اند اینها را به هیچ عنوان در هدر قرار نمی دهیم یا مثل سایتی که دوست ما دیروز نشان داد همه مقاله ها زیر مجموعه مقاله در هدر بود اصلاً این کار هیچ ارزشی برای شما ایجاد نمی‌کند باعث می شود آن صفحات که واقعاً باید آن اعتبار را کسب می‌کردند هم چیزی به آنها نرسد. متن انکرتکست در لینک های هدر خیلی مهم است ما تا جایی که بتوانیم از کیورد اگزکت که قرار است در آن جایگاه بگیریم استفاده می کنیم. حتی بعضاً در چند ماه اول سایت که خیلی مهم نیست هنوز آدم‌های زیادی سایت ما را ندیدند و پیدا نکرده اند و میتوان روی برندینگ سهل انگاری کرد من می گویم حتماً بگذارید. فروش را در همه تکرار کنید می توانید در هدر بگذارید بعد که سایت جدی تر شد جایگاه خود را گرفت کم‌کم آنها را حذف می کنیم امّا به هر دلیلی اگر نتوانستید انکر تکست را مستقیماً آن چیزی که می خواهید بگذارید هر لینکی یک اتربیوت تایتل دارد که وقتی روی آن بروید کوچک بالا نشان می دهد قبل از اینکه کلیک کنید آن اتربیوت تایتل کلمه کلیدی هدف قرار بدهید باز تا حدی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

ادامه مطلب: لینکسازی کلاه سفید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
محمد تقی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی