تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

انواع نویسنده سایت

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

استخدام نویسنده ادبی

نویسنده ادبی کسی است که به خوبی به حوزه ادبیات فارسی و نگارش مربوط به آن تسلط دارد. نویسنده ادبی نویسنده ای است که در سایت های مختلف ادبی یا حتی خارج از وب هم فعالیت های ادبی را پیشه میکند. این نوع نویسنده ها اصولا از دل رشته های دانشگاهی همچون ادبیات فارسی و زیر رشته های گروه انسانی خارج می شوند. در تولید محتوا ادبی باید گفت که یکی از سخت ترین حوزه های فعالیت مربوط به این حوزه است زیرا جمعیت بسیار کمی در این حوزه داخل وب فعالیت داشته و به اصول وب آشنا هستند. ولی در کل اگر رشته ادبیات خوانده اید و به این حوزه علاقه دارید می توانید به راحتی در این سیستم اقدام به فعالیت های مدرنی کنید که بسیار به شما نیازمند است.

استخدام نویسنده کودک

امروزه سایت های بسیاری در حوزه کودک و بارداری و امور مربوط به زایمان در وب ایفای نقش میکنند. بسیاری از ترافیک وب به سوی این نوع فعالیت ها روانه شده است و می توان گفت به یکی از اصلی ترین هدف های سرچ روزانه بانوان ایرانی شده است. شاهد این گفتار بنده وب سایت های بسیاری در این حوزه هستند که به صورت روزانه از ترافیک قابل توجهی برخوردار هستند. نه تنها در وب بلکه در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام هم به شدت در حال رشد است. اولین نیاز این نوع سایت ها دقیقا چه چیزی است؟ درست حدس زدید استخدام نویسنده کودک، نویسنده ای که به این حوزه واقف باشد و بداند دقیقا معضلات پدران و مادران ایرانی چیست. پس اگر شما نویسنده حوزه کودک هستید یکی از اصلی ترین کارهایی که می توانید بکنید این است که به صورت دقیق چالش های جامعه مادران را برای تربیت کودکان خود بررسی کنید. برای تبدیل شده به نویسنده حوزه کودک شما نیاز به تجربیاتی ارزشمند در حوزه فرزند پروری خواهید بود.

استخدام نویسنده رمان

رمان و می توان گفت ترند ترین نوع کتاب در کتاب های موجود در بازار. همه ما خوب می دانیم که این روز ها در کافه های شهر های ما پر است از ژست خاص عکاسی، سیگار، کافه و یک کتاب رمان که ما را تبدیل به جذاب ترین فرد کافه کند. وارد حواشی کافه ها نشیم و بپردازیم به بحث اصلی یعنی استخدام نویسنده رمان که تبدیل شده اند به یکی از رو بورس ترین نویسنده ها در سطح کشور، حتما می پرسید چرا؟ چون تقاضا برای خواندن رمان های مختلف از کوتاه تا بلند، از جذاب و معروف تا نا شناخته و کسل کننده بالا رفته است. در نتیجه یک نویسنده رمان همیشه می داند که کتاب او به در بازار زیاد نمی ماند و به خوبی فروش خواهد رفت. این شده است که نویسنده های رمان زیادی در کشور ما شکل گرفته اند. در حوزه وب هم در نشریات دیجیتال ایفای نقش این نوع از نویسنده ها رو به صورت محسوس می توانیم شاهد باشیم. سایت های زردی که هر یک حداقل یک نویسنده رمان استخدام کرده اند تا به خوبی این حوزه را نقد و بررسی و به چالش بکشند. پس شما اگر نویسنده رمان هستید بدانید که بازار داغی در سایت های مختلف برای شما وجود دارد که می توانید از این موقعیت ها استفاده کافی را ببرید.

استخدام نویسنده در منزل

از اصلی ترین کارهایی که می توان در منزل انجام داد و به شرط فعالیت مفید درآمد خوبی به هم زد همین استخدام نویسنده در منزل است. در واقع این کار به این صورت است که شما می توانید درخواست خودتان را به یک یا چند آژانس تولید محتوا مانند الو محتوا ارسال کنید و با خیال راحت در منزل اقدام به کسب درآمد کنید. البته گفتنی است که الومحتوا در تخصص های مختلف با شرایط خاصی اقدام به استخدام نویسنده در منزل می نماید که باید مراحل مختلف آن را رد کنید تا بتوانیم همکاری بلند مدتی را رقم بزنیم. البته گفتنی است که این نوع نویسنده ها بیشتر نویسنده های عمومی هستند که می توانند به راحتی پروژه های مختلف فریلنسری را برای خود انتخاب کنند تا متوسط درآمد بیشتری را داشته باشند. اما بدی این نوع پروژه ها این است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و ثبات مالی ای را برای نویسنده در منزل رقم نمی زند. ولی حسن کار کردن با آژانس های تولید محتوا این است که شما می توانید به صورت بلند مدت روی پروژه های مختلف آنها حساب کنید. برای مثال ما نویسنده ای در مجموعه خود داریم که ۷ سال است که با ما در این حوزه فعالیت میکند.

منبع: استخدام نویسنده سایت چگونه است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۲
محمد تقی پور

نویسنده سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی