تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

تولید محتوا هنری

تولید محتوا ورزشی | تولید محتوا خبری | هزینه تولید محتوا

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

این ۴ مرحله کاملا ساده را انجام دهید:

۱. محتوای Brainstorm که متناسب با شخصیت و نوعی نام تجاری شماست:

  • آیا شما یک شخصیت نام تجاری آنلاین دارید؟ (آیا شما گاها محتوا تولید می‌کنید ‌ یا در این کار حرفه ای هستید؟) آیا محتوای شما شخصیت نام تجاری شما را منعکس می‌کند؟ اگر چنین است، چگونه؟
  • وقتی شروع به کار کردید در رابطه با تخصص خود چه سؤالاتی داشتید؟ آیا می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید؟
  • چه مسائلی باید مشتریان شما را مورد توجه قرار داد؟
  • آیا تغییرات مکرر در تخصص شما وجود دارد؟

اگر به ایده‌هایی برای بازاریابی محتوا نیاز دارید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • یک پست هفتگی مبتنی بر تم مقالات مربوط به بازاریابی، حفظ مشتری، کسب مشتری و غیره
  • وبینارها یا فیلم‌ها با مشاوره مالی و دستورالعمل های مطالعات موردی آن‌ها
  • داستان‌های موفقیت آمیز مرتبط با محصول
  • Infographics مربوط به کسب و کار، آمار، انتشارات مطبوعاتی
  • راهنمایی‌هایی در رابطه با محصول

۲. تقویم محتوا را برای ۱ تا ۶ ماه ایجاد کنید

  • برنامه محتوای تولیدی را برای رسانه‌های اجتماعی تا حد امکان در زمان رو به جلو آماده کنید
  • رویدادهای بزرگ مانند وبینارها، Q & As / مصاحبه ها، انتشارات کتاب / محصول و کنفرانس ها می‌تواند به محض این‌که شما یک تاریخ را مشخص کرده‌اید برنامه‌ریزی شود.

۳. قبل از اضافه کردن محتوا در تقویم خود محتوا را تست کنید

  • آیا محتوای من با مشخصات بازاریابی محتوای من مطابقت دارد؟
  • آیا محتوای من جالب (شوخ، تعجب، خنده دار، تحریک آمیز فکری، جدید، منحصر به فرد) و جذاب است؟
  • با افزایش بهینه‌سازی رسانه‌های اجتماعی (SMO)
  • آیا محتوای من مخاطبان را برای گذاشتن نظرات و اشتراکات تشویق می‌کند؟

 ۴. به طور کامل به تقویم خود تکیه نکنید

  • مطمئن شوید که در روند تولید محتوا خبرنامه‌ها را بررسی می‌کنید
  • تجزیه و تحلیل محتوا خود را انجام دهید: اگر محتوایی در تقویم شما بازدهی ندارد‌، آن را تغییر دهید یا حذف کنید!
  • رقبای خود را تماشا کنید: بازاریابی آنلاین دنیا در حال تغییر است. مطمئن شوید که ایده ها یا استراتژی‌های جدید رقبای خود را بررسی می‌کنید.
  •  

 منبع: تقویم محتوا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۸ ، ۱۷:۰۲
محمد تقی پور

استخدام نویسنده ادبی

نویسنده ادبی کسی است که به خوبی به حوزه ادبیات فارسی و نگارش مربوط به آن تسلط دارد. نویسنده ادبی نویسنده ای است که در سایت های مختلف ادبی یا حتی خارج از وب هم فعالیت های ادبی را پیشه میکند. این نوع نویسنده ها اصولا از دل رشته های دانشگاهی همچون ادبیات فارسی و زیر رشته های گروه انسانی خارج می شوند. در تولید محتوا ادبی باید گفت که یکی از سخت ترین حوزه های فعالیت مربوط به این حوزه است زیرا جمعیت بسیار کمی در این حوزه داخل وب فعالیت داشته و به اصول وب آشنا هستند. ولی در کل اگر رشته ادبیات خوانده اید و به این حوزه علاقه دارید می توانید به راحتی در این سیستم اقدام به فعالیت های مدرنی کنید که بسیار به شما نیازمند است.

استخدام نویسنده کودک

امروزه سایت های بسیاری در حوزه کودک و بارداری و امور مربوط به زایمان در وب ایفای نقش میکنند. بسیاری از ترافیک وب به سوی این نوع فعالیت ها روانه شده است و می توان گفت به یکی از اصلی ترین هدف های سرچ روزانه بانوان ایرانی شده است. شاهد این گفتار بنده وب سایت های بسیاری در این حوزه هستند که به صورت روزانه از ترافیک قابل توجهی برخوردار هستند. نه تنها در وب بلکه در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام هم به شدت در حال رشد است. اولین نیاز این نوع سایت ها دقیقا چه چیزی است؟ درست حدس زدید استخدام نویسنده کودک، نویسنده ای که به این حوزه واقف باشد و بداند دقیقا معضلات پدران و مادران ایرانی چیست. پس اگر شما نویسنده حوزه کودک هستید یکی از اصلی ترین کارهایی که می توانید بکنید این است که به صورت دقیق چالش های جامعه مادران را برای تربیت کودکان خود بررسی کنید. برای تبدیل شده به نویسنده حوزه کودک شما نیاز به تجربیاتی ارزشمند در حوزه فرزند پروری خواهید بود.

استخدام نویسنده رمان

رمان و می توان گفت ترند ترین نوع کتاب در کتاب های موجود در بازار. همه ما خوب می دانیم که این روز ها در کافه های شهر های ما پر است از ژست خاص عکاسی، سیگار، کافه و یک کتاب رمان که ما را تبدیل به جذاب ترین فرد کافه کند. وارد حواشی کافه ها نشیم و بپردازیم به بحث اصلی یعنی استخدام نویسنده رمان که تبدیل شده اند به یکی از رو بورس ترین نویسنده ها در سطح کشور، حتما می پرسید چرا؟ چون تقاضا برای خواندن رمان های مختلف از کوتاه تا بلند، از جذاب و معروف تا نا شناخته و کسل کننده بالا رفته است. در نتیجه یک نویسنده رمان همیشه می داند که کتاب او به در بازار زیاد نمی ماند و به خوبی فروش خواهد رفت. این شده است که نویسنده های رمان زیادی در کشور ما شکل گرفته اند. در حوزه وب هم در نشریات دیجیتال ایفای نقش این نوع از نویسنده ها رو به صورت محسوس می توانیم شاهد باشیم. سایت های زردی که هر یک حداقل یک نویسنده رمان استخدام کرده اند تا به خوبی این حوزه را نقد و بررسی و به چالش بکشند. پس شما اگر نویسنده رمان هستید بدانید که بازار داغی در سایت های مختلف برای شما وجود دارد که می توانید از این موقعیت ها استفاده کافی را ببرید.

استخدام نویسنده در منزل

از اصلی ترین کارهایی که می توان در منزل انجام داد و به شرط فعالیت مفید درآمد خوبی به هم زد همین استخدام نویسنده در منزل است. در واقع این کار به این صورت است که شما می توانید درخواست خودتان را به یک یا چند آژانس تولید محتوا مانند الو محتوا ارسال کنید و با خیال راحت در منزل اقدام به کسب درآمد کنید. البته گفتنی است که الومحتوا در تخصص های مختلف با شرایط خاصی اقدام به استخدام نویسنده در منزل می نماید که باید مراحل مختلف آن را رد کنید تا بتوانیم همکاری بلند مدتی را رقم بزنیم. البته گفتنی است که این نوع نویسنده ها بیشتر نویسنده های عمومی هستند که می توانند به راحتی پروژه های مختلف فریلنسری را برای خود انتخاب کنند تا متوسط درآمد بیشتری را داشته باشند. اما بدی این نوع پروژه ها این است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و ثبات مالی ای را برای نویسنده در منزل رقم نمی زند. ولی حسن کار کردن با آژانس های تولید محتوا این است که شما می توانید به صورت بلند مدت روی پروژه های مختلف آنها حساب کنید. برای مثال ما نویسنده ای در مجموعه خود داریم که ۷ سال است که با ما در این حوزه فعالیت میکند.

منبع: استخدام نویسنده سایت چگونه است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۳:۰۹
محمد تقی پور

همیشه سعی نکنید به فروش بپردازید، در عوض با به اشتراک گذاشتن بخشی از دانش منحصر به فرد خود و به وسیله تولید محتوا برای مخاطب هدف خود مفید باشید. امروزه بازاریابی لینکداین یکی از موثر ترین راه های رسیدن به مخاطبان هدف و یکی از بهترین مکان ها برای ملاقات با متخصصان و ارتباط برقرار کردن با آنها است. هر چه شبکه گسترده تر باشد، چشم انداز شما برای رسیدن به مخاطبان هدف بهتر است. با رشد روند بازاریابی محتوا در لینکداین مردم آن را به عنوان بهترین مکان برای استخراج محتوای حرفه ای مرتبط می‌دانند. بدون شک، با چنین قالب بندی محتوای هدفمند، لینکداین از توییتر برای بازاریابی محتوا پیشی گرفت؛ و تبدیل به یک مرکز برای ترویج هر نوع محتوای مرتبط با کسب و کار شد.

لینکداین به عنوان یک پلتفرم اساسی برای بازاریابان برای ارتقای محصولات خود عمل می کند، اما سوال این است که آیا هر نوع محتوا دید مطلوب می گیرد یا خیر.

باید صادقانه بگوییم همیشه امکان قرار گرفتن در معرض دید آنطور که میخواهید با محتوای شما امکام پذیر نیست، اما اگر شما در لینکداین به اندازه کافی فعال هستید، می توانید مخاطبین انتخابی خود را هدف قرار دهید و سریعا به آنها دسترسی پیدا کنید.

در حالی که بازاریابی محتوا به طور عمده بر روی ستون های تولید محتوا استوار است که ممکن است برای مخاطبان فراتر از مخاطبان مورد نظر تازگی داشته باشد، بازاریابی محتوا در لینکداین به شدت بر اساس ساخت محتوای کار می کند که به شما در جذب ذینفعان صنعت مربوطه کمک می نماید. لینکداین به عنوان قوی ترین و مطلوب ترین پلت فرم ظهور کرده است که برای شما نتایج مرتبط ترین کسب و کار را به ارمغان می آورد.

به این ترتیب، دینامیک و ویژگی های لینکداین مستقل از عملکرد سایر شبکه های اجتماعی دیگر است. در حالی که بیشتر در سایر رسانه های اجتماعی لایک و به اشتراک گذاری وجود دارد، به معنای واقعی کلمه، این مسئله نشان دهنده میزان استفاده از برند شما در اکوسیستم اجتماعی دیجیتال است.

علاوه بر این، برندها در حال حاضر آمارهایی را در مورد شاخص های کلیدی که به طور مستقیم با نتایج کسب و کار متناسب هستند را به عنوان یک تمایز کلیدی بین دیگر لینکداین ها و دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. از این رو، یک پلت فرم بازاریابی محتوایی برای هر کسب و کار، B2C یا B2C باید یک استراتژی بازاریابی محتوای ارگانیک و مستقل برای لینکداین داشته باشند.

ابزارهای مختلف تاکتیکی و بازاریابی محتوا برای استراتژی و پیاده سازی بازاریابی محتوا در لینکداین وجود دارند. با ویژگی هایی مانند InMail، برندها می توانند بر روی ایجاد آگاهی و علاقه در اطراف محصولات خود تمرکز کنند، و این در حالی است که ویژگی هایی مانند صفحات شرکت و نمایشگاه باید با هدف ایجاد رهبری تفکر / خدمات با مخاطبان مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

از سوی دیگر، پست های حمایت شده می توانند به برندها کمک کنند تا حوادث / وبینارها / کتاب های الکترونیکی خود را با هدف تقویت بیشتر دامنه خود ارتقا دهند.

با استفاده از چنین شیوه هایی، یک برند می تواند بهترین بازاریابی محتوا در لینکداین را ایجاد کند و مخاطبان هدف مورد نظر خود را با رضایت بخش ترین نتایج به دست آورد.

ادامه مطلب: بازاریابی محتوا در لینکدین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۱
محمد تقی پور

مهم نیست که شما در چه کسب‌وکاری هستید، وجود فرصت‌ها یعنی اینکه شما در رقابت هستید. شاید محصول یا خدمات شما نسبت به دیگر گزینه‌های موجود در بازارتان برتر باشد. شاید هم برتر نباشد. داشتن بهترین پیشنهاد مهم نیست. در عوض، تمرکز خود را بر روی اطمینان حاصل کردن از این بگذارید که بازار هدف موردنظر شما پی ببرد که معامله با شرکت شما گزینه مناسب برای آن‌ها است. تا زمانی که به این باور برسند ممکن است هرگز از شما محصولی خریداری نکنند. ساخت پادکست یکی از راه های ماندگاری کاربران در وبسایتتان است.

چگونه می‌توانید خود را از همه رقیبان جدا کنید؟ انتشار محتوای آنلاین، شروع خوبی است. مطالب منتشرشده شما باید حسن نیت ایجاد کند، اعتماد جلب کند و شما را در صنعت خود در جایگاه قدرت قرار دهند.

مشتریان بالقوه در بازار هدف شما برای چیزی تقلا می‌کنند. چیزی وجود دارد که آن‌ها را تا شب نگه دارد. آن‌ها یک نتیجه خاص را می‌خواهند و مایل‌اند برای رسیدن به آن هزینه کنند. از آنجا که ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم، پس احتمالاً آن‌ها به دنبال اطلاعات محتوای آنلاین هستند که بتواند به آن‌ها کمک کنند تا راه‌حلی برای خود پیدا کنند.

این دقیقاً همان دلیلی است که امروز هر کسب‌وکاری نیاز به استراتژی تولید محتوا دارد. یک برنامه درست، تضمین می‌کند زمانی که بازار هدف شما شروع به یافتن پاسخ می‌کند، شما را خواهد یافت.

Joe Pulizzi بنیان‌گذار موسسه بازاریابی محتوا در کتاب خود “Epic Content Marketing” بهترین تعریف را از “محتوا” ارائه می‌دهد که من تابه‌حال دیده‌ام. Pulizzi بازاریابی محتوا را به‌صورت “روند بازاریابی و کسب‌وکار برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند و قانع‌کننده به‌منظور جذب، تصاحب و مشغول نگه‌داشتن یک عده مخاطب کاملاً مشخص و پذیرفته‌شده با هدف سوق دادن مشتری در جهت انجام فعالیت سودآور” توصیف می‌کند.

ادامه مطلب: ساخت پادکست در سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۰
محمد تقی پور

امروزه تولید محتوا جذاب از مهمترین دلایلی است که رتبه وب‌سایت های شخصی و کاری را بالا برده و باعث موفقیت آن‌ها شده است. در این مطلب با ما همراه باشید با 1۹ نکته ی حیاتی در تولید محتوای جذاب برای افزایش بازید سایت و مخاطبان شما.

تولید محتوای جذاب چیست؟

با گسترش هر چه بیشتر استفاده مردم از اینترنت، کسب و کارها ترجیح می‌دهند، محصولات خود را بر روی سایت‌های اینترنتی به نمایش بگذارند تا مشتریان بیشتری جذب نمایند.

تولید محتوای خوب و باکیفیت موجب می‌شود افراد بیشتری به سایت مورد نظر هجوم آورند و شمار مشتریان بالقوه افزایش یابد.

آیا دوست دارید محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان تا انتها آن را دنبال کنند؟ آیا در پی جذب مشتری برای محصولات خود هستید؟ پس با ما همراه باشید تا بهترین تکنیک های تولید محتوای جذاب را به شما آموزش دهیم.

فرق محتوای خوب و بد در چیست؟

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که در حال گوش کردن به یک سخنرانی کسل شده باشید و بی خیال گوش دادن ادامه سخنرانی شوید.

در مقابل سخنرانی‌ هایی نیز وجود دارند که علاوه بر آنکه همه‌ی حواس شما را درگیر خود کرده‌اند، تا مدت‌ ها در ذهن شما جای دارند.

این دقیقا همان چیزی است که تفاوت یک محتوای جذاب و یک محتوای ضعیف را مشخص کند.

ممکن است افراد زیادی درباره یک موضوع مشخص سخنرانی کنند، اما این محتوای آن‌ هاست که باعث تمایز یکی از سخنرانان از بقیه می‌ گردد.

ادامه این مطلب: تولید محتوای جذاب چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۹
محمد تقی پور